יום שבת, 22 בנובמבר 2014

קמתי אתמול בבוקר עם זקן
המפתיע הוא שלא הייתי מופתעת
וגם בעלי לא...
כאילו שהוא תמיד היה שם (הזקן)
אבל זה לא סתם זקן
אמנם לא זקן "הרצל"
אבל גם לא משהו מדובלל כמו
של צעירים תלמידי ישיבה
בני 19 שמעולם לא התגלחו...
זקן מטופח,
כמו של הזמרת הזאת מהארוויזיון,
איך קראו לה? קונצ'יטה אני חושב...
בקיצור אני עומדת מול המראה
ודווקא מרוצה מהתוספת
שחסכה לי את הצורך במייקאפ,
מי רואה פגמים בעור
כשכולם מביטים בזקן?
הולכת ברחוב וכלום, אנשים
מתעלמים כאילו שזה נורמלי
בתחנת הרכבת היה תור בשירותי הנשים,
אז נכנסתי לשירותי הגברים
והייתי מרוצה מעצמי, אמנם מטונף שם
אבל לא צריך להמתין שעה בתור
בעבודה הכל עבר כרגיל,
הבוס לא הטריד אותי היום
לשם שינוי
הגעתי הביתה חזרה וכבר היתה
ארוחת ערב על השולחן
מקלחת זריזה ולמיטה
בבוקר קמתי עם כאב ראש אדיר,
אחרי שני נורופן הלכתי
לשירותים לפיפי ולרחוץ פנים,
"זה לא אמיתי" אמרתי לעצמי
"כל בוקר אתעורר להפתעה אחרת?
תוך כדי גירבוץ גיליתי את הגבריות שלי...
אני חייב להפסיק לשתות...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה