יום חמישי, 28 באוגוסט 2014

את בחרת בי לאישך
אני בחרתי בך לאשתי
כבר ארבע עשרה שנים
וכל יום הוא כמו הראשון
אבל עם נסיון
כל יום מתרגש אלייך
כל יום מתגעגע אלייך
כי את גורמת לי לאהוב
את לימדת אותי אהבה
אותך אני אוהב
אני אוהב אותך
אני אוהב את כולך
את פרי בטנך
ובשאריות אהבתי אלייך
אוהב את שאר העולם
את המעניקה לי בטחון
ועם בטחון ממך
מצליח להעניק בטחון
לך, לילדים, לעצמי
את עמוד התווך של הבית
את עמוד האש ועמוד הענן
את חיי
אתך אזדקן
אתך אחגוג עוד עשרות ימים כאלה
ימי אהבה, ימי אהבתנו!
 — עם ‏‎Dikla Man‎‏.

תמונה: ‏את בחרת בי לאישך
אני בחרתי בך לאשתי
כבר ארבע עשרה שנים
וכל יום הוא כמו הראשון
אבל עם נסיון
כל יום מתרגש אלייך
כל יום מתגעגע אלייך
כי את גורמת לי לאהוב
את לימדת אותי אהבה
אותך אני אוהב
אני אוהב אותך
אני אוהב את כולך
את פרי בטנך
ובשאריות אהבתי אלייך
אוהב את שאר העולם
את המעניקה לי בטחון
ועם בטחון ממך
 מצליח להעניק בטחון
לך, לילדים, לעצמי
את עמוד התווך של הבית
את עמוד האש ועמוד הענן
את חיי
איתך אזדקן
איתך אחגוג עוד עשרות ימים כאלה
ימי אהבה, ימי אהבתינו!‏

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה