יום ראשון, 24 באוגוסט 2014

יצאנו ביחד לבר
היא שתתה בלאדי מרי
אני שתיתי שנדי
הייתי שותה בירה
אבל בירה מרה לי
והייתי צריך לנהוג
הזמנתי גם צ'יפס קטן
לשנינו...
צחקנו המון, אמרתי לה
"יש לך צחוק שרק בשבילו 
הייתי מתחתן אתך"
(כל השאר זאת הסיבה למה לא)
יצאנו מהבר בנמל
וטיילנו קצת,
סיפרה לי על הבית
ועל הגברים שהיו לה לפניי
אני בעיקר שתקתי
רק חשבתי כמה אני רוצה כבר
להגיע הביתה ולקרוס על המיטה
קנינו גלידה, היא לקחה טעם
ויסקי צימוקים ואני טעם סניקרס
היא ביקשה לטעום
אז נתתי לה את כל מה שנשאר לי
זה מגעיל אותי להעביר מפה לפה
לקחנו מונית והורדתי אותה בבית
אמרתי לה שנהניתי למרות שלא ממש
היא התקרבה לנשיקה
נתתי לה על הלחי
אמרתי לה שאתקשר וחזרתי למונית
הנהג שאל אותי לאן
"קח אותי לים" אמרתי לו...
"לא הלך לך אתה"? הוא שאל
"הלך מצוין" עניתי
"ותתקשר אליה"?
עשיתי תנועת אולי בכתפיים...
"איפה להוריד אותך"? הוא שאל
"איפה שתרצה, בא לי לצעוד קצת
בטיילת אז זה לא ממש חשוב"
כשצעדתי חשבתי עליך
אילו רק ידעת כמה אני רוצה אותך
כל הדייטים האלה שאמא מארגנת לי
זה רק בשביל המצפון
זה רק כי אין לי ביצים
להגיד לה שאני אוהב גברים....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה