יום ראשון, 24 באוגוסט 2014

היא מסננת אותי
ובצדק
יצאתי קקה...
היא סמכה עליי
ואני?
אני מעלתי באמון שלה
טוב יעבור לה
וגם אם היא לא תדבר איתי
אז כנראה שאני לא צריך אותה
אבל אולי היא באמת נפגעה
מה אני צריך את זה
על המצפון שלי?
אז שתענה כבר
היא משחקת איתי?
היא יכולה לקפוץ לי עכשיו
גם אם היא תתקשר אני לא עונה
שהיא תחפש אותי קצת
*התקבלה הודעה חדשה
"היי מה קורה?
הייתי בפגישה חיפשת אותי?"
*מקליד...
"לא משהו חשוב, התגעגעתי אליך
ורציתי לשמוע אותך  "...
*מקלידה...
"אני קופצת עם חברות לקפה,
נדבר מחר?  "...
*מקליד (בראש)
"לכי קיבינימט"...
*מקליד...
"אוהב אותך מאמי      "
*לא מחובר....

תמונה: ‏היא מסננת אותי
ובצדק
יצאתי קקה...
היא סמכה עליי
ואני?
אני מעלתי באמון שלה
טוב יעבור לה
וגם אם היא לא תדבר איתי
אז כנראה שאני לא צריך אותה
אבל אולי היא באמת נפגעה
מה אני צריך את זה
 על המצפון שלי?
אז שתענה כבר
היא משחקת איתי?
היא יכולה לקפוץ לי עכשיו
גם אם היא תתקשר אני לא עונה
שהיא תחפש אותי קצת
*התקבלה הודעה חדשה
"היי מה קורה?
הייתי בפגישה חיפשת אותי?"
*מקליד...
"לא משהו חשוב, התגעגעתי אליך
ורציתי לשמוע אותך :-* "...
*מקלידה...
"אני קופצת עם חברות לקפה,
 נדבר מחר? <3 "...
*מקליד (בראש)
"לכי קיבינימט"...
*מקליד...
"אוהב אותך מאמי <3 <3 <3 <3 <3 "
*לא מחובר....‏

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה