יום ראשון, 24 באוגוסט 2014

חלמתי אותך מושלמת
פנים מושלמים
ויפים
שמחייכים אליי
גם כשלא מגיע לי
והכל במקום
כמו שאני אוהב
כמו שאני בחרתי

הזיתי אותך שלי
אם ילדיי
והם יצאו יפים כמוך
ו....
ודומים לי...

חלמתי אותך עוזבת אותי
טענת שאני כל הזמן ישן
"את רק חלום"
אמרתי לך

חלמתי שאני לבד
ומתוך עצבות הקצתי
ראיתי אותך ישנה לידי
והלב התמלא
ראיתי את ילדינו במיטותיהם
והלב התפוצץ
התפוצץ מאהבה
חלקי לב
זולגים לי עכשיו על הלחי...

תמונה: ‏חלמתי אותך מושלמת
פנים מושלמים
ויפים
שמחייכים אליי
גם כשלא מגיע לי
והכל במקום
כמו שאני אוהב
כמו שאני בחרתי

הזיתי אותך שלי
אם ילדיי
והם יצאו יפים כמוך
ו....
ודומים לי...

חלמתי אותך עוזבת אותי
טענת שאני כל הזמן ישן
"את רק חלום"
אמרתי לך

חלמתי שאני לבד
ומתוך עצבות הקצתי
ראיתי אותך ישנה לידי
והלב התמלא
ראיתי את ילדינו במיטותיהם
והלב התפוצץ
התפוצץ מאהבה
חלקי לב 
זולגים לי עכשיו על הלחי...‏

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה