יום ראשון, 10 באוגוסט 2014

שוכב במיטה ומשחק לי בטלפון
עוד סטטוס ועוד תגובה
מסתכל על השעון
חצות עבר מזמן
ואת? את עוד לא כאן
שולח לך הודעה לסלון
את באה?
את מגיעה ומתכרבלת
המזגן את החדר מצנן
ואותך אליי הוא מכוון
זה אני שמחבק ומחמם
ואז אליך אני לוחש
אני אוהב אותך
ואת עונה חזרה...
הייתי מוותר על שינה הלילה
אני אומר כשמביט לך בעיניים
אני מנשק ומלטף את גופך
שמרגיש כמו עננים תחת ידיי ובפי
אך זה לא קרוב מספיק
אני רוצה לטעום אותך
כאילו היית ענניי סוכר מתוק
וכך אני נרדם
עם הראש מוטל על זרועך
וחולם על ענניי סוכר מתוק
בצבע לבן צחור
ואותם אני שואף
וזה מרגיש לי כמו גופך

תמונה: ‏שוכב במיטה ומשחק לי בטלפון
עוד סטטוס ועוד תגובה
מסתכל על השעון 
חצות עבר מזמן
ואת? את עוד לא כאן
שולח לך הודעה לסלון
את באה?
את מגיעה ומתכרבלת
המזגן את החדר מצנן
ואותך אליי הוא מכוון
זה אני שמחבק ומחמם
ואז אליך אני לוחש
אני אוהב אותך 
ואת עונה חזרה...
הייתי מוותר על שינה הלילה
אני אומר כשמביט לך בעיניים
אני מנשק ומלטף את גופך 
שמרגיש כמו עננים תחת ידיי ובפי
אך זה לא קרוב מספיק
אני רוצה לטעום אותך 
כאילו היית ענניי סוכר מתוק
וכך אני נרדם
 עם הראש מוטל על זרועך
וחולם על ענניי סוכר מתוק
בצבע לבן צחור
ואותם אני שואף
וזה מרגיש לי כמו גופך‏

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה