יום חמישי, 28 באוגוסט 2014

שתיים וחצי בלילה
שעה שהבדידות גואה
בבית כולם ישנים
אין עם מי לדבר
אז כותב
על אהבה ושנאה
על שלום ומלחמה
על גברים ונשים
על מי שהייתי ומי שאהיה
כותב עליך
ששוכבת פה לידי
את שעכשיו השמיכה
עולה ויורדת לקצב נשימתך
אני כותב עליך חזק
אני צועק את שמך לדף
מקווה שתתעוררי
אפילו לדקה
תסתובבי אליי
תמתחי את זרועך
על מנת לאסוף אותי אלייך
תישקי לי
תלטפי
ותחזרי לישון
ואני אוסיף עוד שורה
לכתוב
שכבשת אותי שוב
כמו בכל יום
בכל בוקר
בכל שעה
גם עכשיו

תמונה: ‏שתיים וחצי  בלילה
שעה שהבדידות גואה
בבית כולם ישנים
אין עם מי לדבר
אז כותב
על אהבה ושנאה
על שלום ומלחמה
על גברים ונשים
על מי שהייתי ומי שאהיה
כותב עליך
ששוכבת פה לידי
את שעכשיו השמיכה
עולה ויורדת לקצב נשימתך
אני כותב עליך חזק
אני צועק את שמך לדף
מקווה שתתעוררי
אפילו לדקה
תסתובבי אליי
תמתחי את זרועך
על מנת לאסוף אותי אלייך
תישקי לי
תלטפי
ותחזרי לישון
ואני אוסיף עוד שורה
לכתוב
שכבשת אותי שוב
כמו בכל יום
בכל בוקר
בכל שעה
גם עכשיו‏

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה