יום שלישי, 26 באוגוסט 2014

הכל טוב אמרו לי
הכל טוב
ובאמת הכל טוב
אשה טובה
ילדים מוצלחים
ויפים
אוטו
בית
עבודה
כלב
חתול
ותוכי
והכל טוב
אז למה?
למה רע לי?
למה כבד עליי ליבי?
למה המועקה בגרון?
כי גם אם לי טוב
יש כל כך הרבה רע בעולם
שלא נותן לנפשי מנוח
עדיין רעבים ילדים
מוטרדות נשים
ונרצחים חפים מפשע
אז איך אפשר אחרת?
איך לא אכאב?
הרבה שאלות לי
ותשובות אין
רק על דבר אחד
אשמח
על חיוך של ילד
חיוך של ילד!

תמונה: ‏הכל טוב אמרו לי
הכל טוב
ובאמת הכל טוב
אשה טובה
ילדים מוצלחים
ויפים
אוטו
בית
עבודה
כלב
חתול
ותוכי
והכל טוב
אז למה?
למה רע לי?
למה כבד עליי ליבי?
למה המועקה בגרון?
כי גם אם לי טוב
יש כל כך הרבה רע בעולם
שלא נותן לנפשי מנוח
עדיין רעבים ילדים
מוטרדות נשים
ונרצחים חפים מפשע
אז איך אפשר אחרת?
איך לא אכאב?
הרבה שאלות לי
ותשובות אין
רק על דבר אחד
אשמח
על חיוך של ילד
חיוך של ילד!‏

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה