יום שני, 21 ביולי 2014

הסרט "פטריוט" של מל גיבסון מספר על לוחם אגדי שעבר קרבות רבים ועקובים מדם, אותו לוחם הקים עם השנים משפחה ואחרי מות אשתו גידל את ילדיו לבדו.
כשפרצה מלחמת האזרחים באמריקה ונשאלה השאלה אם לגייס את הצבא הוא היה ראשון המתנגדים והפציר באסיפה שהתכנסה להמנע מעימות פיזי ולנסות להדבר עם הצד השני בכח מחיר, כשנשאל איך הוא הפטריוט הגדול והלוחם המהולל מתנגד להתנגדות לכיבוש, "איפה האידיאולוגיה שלך?" שאלו אותו...
"אני אבא לילדים, אידיאולוגיה היא מותרות שאיני יכול להרשות לעצמי היום"!
אני לא איש ימין ולא שמאל, הדיעה הפוליטית שלי לא רלוונטית בימים אלה וגם לא ניתן לזהות אותה מהפוסטים שלי.
אני אבא לילדים ואח של תושבי הדרום המותקפים, עלינו להגן על עצמנו, אם הצד השני מעוניין בשלום אני הראשון שיגיש יד לשלום, אם רוצים מלחמה שלא יצפו ללחי השניה, לא תהיה שואה שניה!
האדיולוגיה היום לא רלוונטית, רק הצורך והרצון שלנו להיות עם חופשי בארצנו!
"מגבול הלבנון ועד מדבר מצרים, מן הים הגדול ועד מבוא הערבה ביבשה, באוויר ובים".
חיילינו חיזקו ואימצו, מחבקים אתכם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה