יום שלישי, 22 ביולי 2014

את בוכה!
את בוכה ואני מנחם
את בוכה ואני מחבק
את בוכה ואני נחנק
את בוכה ואני חסר אונים.

את בוכה כשאני מרגש אותך
את בוכה כשעצוב לך
את בוכה כשקשה
את בוכה כשמדאיג

אני מקנא בך על היכולת שלך לבכות
אני מקנא בך על היכולת שלך להתפרק
אני מקנא בך על היכולת שלך להתרגש

כשאני רוצה לבכות אני דומע
כשאני עצוב אני נחנק
כשקשה לי אני נושך שפתיים
כשאני דואג אני כוסס ציפורניים

כשאני דומע זה בשבילי לבכות
כשאני דומע זה בשבילי להתפרק
כשאני דומע זה נשאר לי בפנים

הלוואי וידעתי לבכות כדי לפרוק
הלוואי וידעתי לבכות כי גם לי מגיע
הלוואי וידעתי לבכות כי זה כמו גוש תקוע
הלוואי וידעתי לבכות כי זה מציף
הלוואי וידעתי לבכות כי זה אנושי
הלוואי וידעתי לבכות כי יש לי על מה!
לבכות זאת לא חולשה, לבכות זאת חוזקה!

תמונה: ‏את בוכה!
את בוכה ואני מנחם
את בוכה ואני מחבק
את בוכה ואני נחנק
את בוכה ואני חסר אונים.

את בוכה כשאני מרגש אותך
את בוכה כשעצוב לך
את בוכה כשקשה
את בוכה כשמדאיג

אני מקנא בך על היכולת שלך לבכות
אני מקנא בך על היכולת שלך להתפרק
אני מקנא בך על היכולת שלך להתרגש

כשאני רוצה לבכות אני דומע
כשאני עצוב אני נחנק
כשקשה לי אני נושך שפתיים
כשאני דואג אני כוסס ציפורניים

כשאני דומע זה בשבילי לבכות
כשאני דומע זה בשבילי להתפרק
כשאני דומע זה נשאר לי בפנים

הלוואי וידעתי לבכות כדי לפרוק
הלוואי וידעתי לבכות כי גם לי מגיע
הלוואי וידעתי לבכות כי זה כמו גוש תקוע
הלוואי וידעתי לבכות כי זה מציף
הלוואי וידעתי לבכות כי זה אנושי
הלוואי וידעתי לבכות כי יש לי על מה!
לבכות זאת לא חולשה, לבכות זאת חוזקה!‏

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה