יום שני, 23 ביוני 2014

אני חושב עלייך! 
אני שוטף פנים, מרתיח מים ושותה קפה מול המחשב,
קורא מיילים מאתמול וחושב איך עבר עלייך הלילה.
אני רואה את הזריחה כשאני יוצא לעבודה וחושב איך הבוקר שלך.
בארוחת בוקר ובישיבות חושב עלייך.
כשאני נכנס הביתה בסופו של עוד יום, נותן נשיקה לאישה ולילדים,
 כשאני יושב אתם לארוחת ערב
 וכשאני הולך לישון אני חושב אם אכלת ארוחת ערב ואם הלכת לישון.
 ואני יודע שלא, אני יודע שבזמן שאני חושב עלייך את חושבת עליו.
ואני לא מבין איך אפשר להמשיך לחיות עוד דקה אחת בלי לדעת איפה הילד שלך נמצא,
אם הוא אוכל וישן, אם מתנהגים אליו בהגינות ואם הוא חי בכלל,
 אני חושב עליך ונקרע לי הלב!
את נראית חזקה ואני מקווה שלא תצטרכי להיות חזקה יותר בחיים
 ושבלילה הבא תלטפי לו את הראש,
תכסי אותו ברכות בשמיכה רכה למרות שלא קר ותתני לו נשיקת לילה טוב, 
כי אמא היא אמא והיא מחכה לך בבית!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה